Saturday, March 31, 2012

Rentetan Dari Program Hukmah 2012 : Ceramah Perdana & Persembahan Nasyid

Gambar Kenangan: Bersama Imam Muda Hizbur Rahman dan Kumpulan IQ-ONE

Alhamdullilah. Syukur ke hadrat Ilahi atas limpah kurniaan dan rahmat-Nya, Program Ceramah Perdana & Persembahan Nasyid yang julung kalinya diadakan telah berjalan lancar. Program ini telah pun berlangsung bertempat di perkarangan FTKEA pada 30 Mac 2012, bermula pada jam 9.00 malam.

Buat pengetahuan semua, program ini merupakan anjuran bersama Exco Penerbitan, Publisiti & Teknologi Maklumat, Majlis Perwakilan Pelajar TATIUC dan AJK Blok Asrama Kedua C & D.

Bagi program Ceramah dan Persembahan Nasyid, Exco Penerbitan, Publisiti & Teknologi Maklumat telah ditugaskan untuk menjemput penceramah jemputan khas iaitu Imam Muda Hizbur Rahman. Beliau merupakan pemenang kedua bagi program yang tidak asing lagi iaitu Imam Muda Musim Pertama di Astro Oasis dan tidak lama lagi akan muncul kembali di rancangan yang sama iaitu sebagai mursyid (pembimbing) Imam Muda Musim Ke-3.

Tidak dilupakan juga artis jemputan kita iaitu Kumpulan Nasyid IQ-ONE yang sudah menempah nama di Malaysia. Terdirinya mereka daripada 4 orang ahli kumpulan, namun diatas perkara-perkara yang tak dapat dielakkan, mereka tetap menghadirkan diri bagi menjayakan program ini walaupun seramai 2 orang.

Program ini berjalan dengan lancarnya dan tamat pada pukul 11 malam.

Gambar Kenangan



































Krew Media PMIT Bersama Ustaz Arsony
.

No comments: